وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

درد مشترک و درد استخوان

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ق.ظ

درد مشترک و درد استخوان

بیماران ممکن است نشانه های سیستمیک مانند تب، ضعف، خستگی اولیه، از دست دادن اشتها و کاهش وزن داشته باشند. گاهی اوقات زیر پوستی به نام ندول ها یا گره های روماتوئید دیده می شود. گاهی اوقات درگیری عروق و اعصاب پوست یا سایر اندام های بدن مانند کلیه ها، ریه ها، طحال، کبد، بیضه ها و غیره و درگیری چشم و خونریزی وجود دارد.
درمان درد مفاصل

این بیماری با یک ناگهانی یا ناگهانی آغاز می شود، با علائم درد، تورم، گرما، درد در هنگام حرکت، حرکت مفصل اندام و درد در هنگام سفتی صحیح مفصل تحت تاثیر قرار می گیرد. به طور معمول، مفاصل با توزیع متقارن احاطه شده اند. و التهاب در طول زمان، باعث تخریب غضروف مفصلی و مالش استخوان می شود، و پس از آن تغییر شکل مفصل می شود. البته، دوره آن می تواند کاملا متغیر باشد و تنها ممکن است بیماری ملایم، تعداد کمی از مفاصل یا التهاب پیشرونده باشد. اغلب مفاصل در انگشتان و مفاصل دست نخورده، مچ دست، آرنج، پا و مچ پا درگیر هستند. گاهی اوقات مهره های گردنی نیز درگیر می شوند
درمان گیاهی درد مفصلی

برای شروع این راهنمای معجزه، باید این عنصر اساسی را آماده کنید: 150 گرم ژلاتین (البته نوع غذا). شما ممکن است فکر کنید که این بسیار زیاد است، اما برای درمان شما کافی است، که باید یک ماه طول بکشد. هنگام تهیه ژلاتین، 5 گرم آن (معادل 2 قاشق چای خوری) را در یک چهارم فنجان آب سرد اضافه کنید. کمی مخلوط را مخلوط کرده و اجازه دهید آن را تا صبح بماند. شما لازم نیست آن را در یخچال قرار دهید، زیرا اگر ژلاتین در طول شب بی حرکت باشد، آن را ژله تبدیل می شود. چگونگی استفاده از این دستور غذا وقتی می توانید بیدار شوید، می توانید آن را بخورید، اما مطمئن شوید قبل از آن چیزی نداشته باشید. اگر طعم را دوست نداشته باشید می توانید عسل، آب میوه یا آب بیشتری را به مخلوط اضافه کنید. شما همچنین می توانید برخی از ماست کره یا ترش را به آن اضافه کنید. این راهنما با هر چیزی سازگار است، زیرا شما می توانید هر چیزی که دوست دارید را اضافه کنید. خیلی زود، اگر می خواهم مراقب باشم، پس از 7 روز، متوجه خواهید شد که درد، گردن، پاها یا درد دیگری به ندرت احساس می شود. اگر فعالیت های خود را محدود کرده اید، یا حتی بازی هایی با فرزندان خود، این راهنما بسیار مفید خواهد بود. هر روز صبح در 30 روز آینده ژلاتین را بخورید. هنگامی که ژلاتین شما تمام شده است، یا اگر به مدت یک ماه ادامه دهید، می توانید این ترکیب را متوقف کنید. شما می توانید این روند را پس از 6 ماه تکرار کنید. اگرچه لازم نیست که آن را تکرار کنید، آن را به حفظ نرمی و عضلات مفاصل شما کمک می کند. شما لازم نیست درد را با مفاصل متحمل شوید.
درد مشترک و عضلانی

یکی از انواع درد که اغلب به دلیل مزمن متوسط ​​است فیبرومیالژیا یا درد اسکلتی عضلانی است. اکثر پزشکان این بیماری را از طریق معاینه و مشاهده علائم و معاینات فیزیکی تشخیص می دهند. بیماران مبتلا به این درد اغلب از درد و تنگی عضلات و عضلات رنج می برند و معمولا در اشعه ایکس یا بسیاری از آزمایشات آزمایشگاهی شناخته نمی شوند. "فیبرومیالژیا" به مفصل و اندام آسیب نمی رساند، اما باعث درد و خستگی دائمی می شود، که تأثیر زیادی بر کیفیت فرایند زندگی افراد دارد. در واقع بیماری شامل طیف وسیعی از درد اسکلتی عضلانی است که معمولا با خستگی، خواب آلودگی، مشکلات حافظه و خلق و خوی همراه است. محققان معتقدند که این بیماری با بروز چگونگی پردازش سیگنال های درد در مغز، درد را تشدید می کند. علائم معمولا پس از جراحت جسمی، جراحی، عفونت، یا استرس روانی خاص، و گاهی حتی بدون هیچ نشانه ای اتفاق می افتد.
مفاصل دردناک انگشتان دست

دو نوع اصلی از آرتروز بر روی انگشتان تاثیر می گذارد: استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید. هر دو مفاصل را آسیب می زند، اما علت اصلی هر یک متفاوت است. استئوآرتریت در غضروف بین انگشتان رخ می دهد. در نهایت، استخوان ها با هم روبرو می شوند و درد شدید و حرکتی ایجاد می شود. آرتریت روماتوئید یک نوع از اختلالات خودایمنی است که در آن بدن به اشتباه به بافت سالم مفصلی حمله می کند. التهاب مفصلی که موجب درد می شود و بافت را از بین می برد. استئوآرتریت و آرتریت روماتوئید تقریبا در هر مفصل ظاهر می شود، اما هر دو اختلال اغلب روی انگشتان تاثیر می گذارد.

  • جهان مرندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی