وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

درمان خونریزی زیر پوست

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ

درمان خونریزی زیر پوست

البته برخی از موارد آکنه و لکه های ناشی از خارج از بدن، مانند تورم صورت و آکنه به علت داروهای استروئید یا آکنه به دلیل فشار روی پوست، صابون، گرما و رطوبت و لوازم آرایشی است که می توانند از بین بروند برای بهبود بیماری. در درمان ضایعات پوستی مانند آکنه، درمان های مختلفی نظیر استفاده از کرم موضعی، صابون، محلول های حاوی آنتی بیوتیک، و همچنین فتوتراپی و لیزر درمانی استفاده می شود. به طور معمول، نتایج این نوع درمان با درمان باکال زیر پوست نیاز به صبر و پیگیری زیادی دارد.
درمان گرم و نرم با چرک گرم

یک حوله پنبه ای گرم را در آب گرم قرار دهید. سپس آن را پاک کنید و آن را تا جایی که گرم می شود قرار دهید. بعد از چند دقیقه، حلقه خارج می شود. چند بار تا چندین بار تکرار کنید تا حلقه کاملا برداشته شود. شما می توانید این کار را تا 3 بار در روز و 2 ساعت انجام دهید. هنگام استفاده از فشردهای داغ شما همچنین می توانید از کیسه های چای سبز استفاده کنید. از آنجا که تانین در چای سبز التهاب را کاهش می دهد. هنگام استفاده از فشردهای داغ، می توانید از روغنهای سودمند که دارای خواص درمانی هستند استفاده کنید. مانند روغن بابونه یا روغن بهار.
زخمهای زیر پوستی کاهش یافته است

جوش های زیر زمینی بر روی پوست با پوست چرب ایجاد می شود. بنابراین اولین چیزی که می توانید برای کاهش آنها انجام دهید این است که چربی را در پوست کاهش دهید یا از بین ببرید. برای انجام این کار، می توانید از صابون های مخصوص اسید و یا در بعضی موارد پوست تونر استفاده کنید. گاهی اوقات خوردن غذاهای خاص باعث آسیب های زیر پوستی می شود. به عنوان مثال، غذاهای با چربی بالا و چربی بالا، برخی از مغزها مانند گردو و فندق، و در نهایت شکلات ها و شیرینی ها. شاید برای شما تعجب برانگیز است، اما در محیطی پر از استرس و نگرانی، جوش در یک مکان خاص تجمع پیدا می کند. بسیاری از ما شب تست، استرس و جوش روز را تجربه کرده ایم. بهترین راه حل کنترل Strasser است. اگر جوشانده اید، با آنها نباشید. استفاده از ویتامین ها یک راه خوب برای کاهش زخم ها است. سعی کنید از ویتامین B و ویتامین C و مکمل ها استفاده کنید. داروهایی که حاوی ترکیبات بنزوئل پروکسیدها یا اسید سالیسیلیک هستند، باکتری هایی را که باعث بروز حوادث اصلی می شوند را از بین می برد، اما باید تحت نظارت یک پزشک قرار بگیرند. اگر صدمات زیر جلدی دارید، بهتر است از تمام محصولات آرایشی که استفاده می کنید، بدون روغن یا غیر چربی استفاده کنید. یک فشار آب گرم برای 10 دقیقه در پیشانی و پاها و سپس قرار دادن یخ پیشنهاد دیگری است که به نظر می رسد جوش تحت فشار قرار گرفته است. بعد از آن، در صورت عدم حساسیت، استفاده از پماد هیدروکورتیزون توصیه می شود.
درمان جوش های زیر پوست با یخ فشرده

چند قطره یخ را در یک حوله خشک قرار دهید و روی صورت بمالید تا التهاب پوست را از بین ببرید. شما می توانید حداقل 3 بار در روز انجام دهید.
درمان پوسته زیره با روغن درخت چای

یک دهم از روغن درخت چای را با نیمی از آب مخلوط کنید. با استفاده از یک پارچه پنبه به جوش بمالید. 10 دقیقه صبر کنید، سپس کاملا با آب گرم شستشو دهید و سپس یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. این را سه بار در روز تکرار کنید. برای پوست حساس، می توانید از آلوئه ورا به جای آب استفاده کنید.
درمان پوست زیره با آب لیمو

لیم شیرین یک پادزهر طبیعی است که به راحتی منافذ را متوقف می کند و اسید سیتریک موجود در آن جوش را خشک می کند. آب لیمو را دریافت کنید. پارچه تمیزی را با آب لیمو بریزید و روی جوش بگذارید. پس از 10 تا 15 دقیقه، صورت را با یک حوله سرد و خنک پاک کنید. شما می توانید این کار را 3 بار در روز انجام دهید.

  • جهان مرندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی