وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

وبلاگ جلافت

رژیم لاغری یک ماهه

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ق.ظ

بهترین و کامل ترین “رژیم لاغری” سریع با کاهش وزن زیاد

,رژیم لاغری,رژیم لاغری کانادایی,رژیم لاغری شیر,رژیم لاغری سریع,رژیم لاغری جنرال موتورز,رژیم لاغری یک ماهه,رژیم لاغری پنج به دو,رژیم لاغری یک هفته ای,رژیم لاغری شکم,رژیم لاغری سه روزه,رژیم لاغری کانادایی 15 روزه,رژیم لاغری کانادایی در ماه رمضان,رژیم لاغری کانادایی,رژیم لاغری کانادایی 13 روزه,رژیم لاغری 15 روزه کانادایی,رژیم لاغری کانادایی پانزده روزه,رژیم لاغری کانادایی اصل,رژیم لاغری کانادایی ۱۵روزه,رژیم لاغری کانادایی در 15 روز,رژیم لاغری شیر و موز,رژیم لاغری شیر و خرما,رژیم لاغری شیر و عسل,رژیم لاغری شیردهی,رژیم لاغری شیردهی دکتر کرمانی,رژیم لاغری شیرو ساقه طلایی,رژیم لاغری شیر موز,رژیم لاغری شیر خرما,رژیم لاغری شیردهی آنلاین,رژیم لاغری سریع شکم و پهلو,رژیم لاغری سریع شکم,رژیم لاغری سریع با میوه,رژیم لاغری سریع در یک ماه,رژیم لاغری سریع در یک هفته,رژیم لاغری سریع و موثر,رژیم لاغری سریع یک ماه,رژیم لاغری سریع برای مادران شیرده,رژیم لاغری سریع یک هفته ای,رژیم غذایی جنرال موتور,رژیم لاغری کارکنان جنرال موتورز,رژیم غذایی جنرال موتورز,رژیم لاغری 7 روزه جنرال موتور,رژیم غذایی شرکت جنرال موتورز,رژیم غذایی کارکنان جنرال موتور,رژیم لاغری کارمندان جنرال موتور,رژیم لاغری یک ماهه,رژیم لاغری یک ماهه,رژیم لاغری یک ماهه رایگان,رژیم غذایی یک ماهه,رژیم غذایی یک ماهه,رژیم غذایی یک ماهه برای کاهش وزن,رژیم غذایی یک ماهه کاهش وزن,رژیم لاغری یک ماه,رژیم لاغری پنج به دو,رژیم لاغری 5 به دو,رژیم غذایی پنج به دو,رژیم لاغری یک هفته ای سریع,رژیم لاغری یک هفته ایی,رژیم لاغری یک هفته ای میوه,رژیم لاغری یک هفته ای موثر,رژیم لاغری یک هفته ای شیر,رژیم لاغری یک هفته ای دکتر کرمانی,رژیم غذایی یک هفته ای برای چاق شدن,رژیم لاغری یک هفته ای,رژیم غذایی یک هفته ای,رژیم لاغری شکم و پهلو,رژیم لاغری شکم و پهلو سریع,رژیم لاغری شکم سریع,رژیم لاغری شکمی,رژیم لاغری شکم دکتر کرمانی,رژیم لاغری شکم,رژیم لاغری شکم پهلو,رژیم لاغری شکم و ران,رژیم لاغری شکم مردان,رژیم لاغری سه روزه سریع,رژیم لاغری سه روزه,رژیم لاغری سه روزه با مصرف موز,رژیم لاغری سه روزه با موز,رژیم لاغری سه روزه شیر,رژیم لاغری سه روزه سیب,رژیم لاغری سه روزه,رژیم لاغری سه روزه ارتشی,رژیم لاغری سه روزه موز

 رژیم لاغری

بی اس ام اس —>شاید شما هم دنبال راهی برای فرار از چاقی باشید.در این مطلب یک رژیم لاغری خوب را برای شما تهیه کرده ایم.برای خواندن مطلب به ادامه مطلب بروید

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که همیشه سخت ترین قدم، قدم اول است ولی همیشه کسی برنده است که أخرین قدم را بردارد.پس قوی باشید و کارایی رو که باید انجام دهید را درست اجرا کنید تا رژیم لاغری جواب دهد.

برای روزهای اول و دوم که نویسنده انها را روزهای گرسنگی می خواند و روزهای سختی هستند

برای کل روزتان همین جیره را دارید.1 تا2 لیتر شیر .یک لیوان آب گوجه فرنگی .2 قرص نان گندم سبوس دار

برای روز سوم و چهارم که نویسنده آن را روز پروتئین گیری می نامد

ساعت 8-9 صبح : ا فنجان قهوه با شیر-نصف قاشق چایخوری کره و نصف قاشق عسل– یک تکه نان سبوس دار

ساعت 1-2 بعدازظهر: 1ل اب گوشت ، 100 گرم گوشت قرمز یا ماهی ، 1 قرص نان سبوس دار

ساعت 4-5 عصر : یک لیوان چای یا شیر بهمراه نصف قاشق عسل

ساعت 7 عصر: 100 گرم گوشت پخته یا 2 عدد تخم مرغ آب پز ،50 گرم پنیر ،1ل شیر

برنامه غذایی روز 5-6

ساعت 8 صبح : دو عدد سیب یا دو عدد پرتقال

ساعت 12 ظهر :سوپ سبزیجات و سالاد سبزیجات بدون سیب زمینی

ساعت 4-5 عصر : دو عدد سیب یا پرتقال

ساعت 7 عصر :سالاد سبزیجات شامل کلم برگ، چغندر و هویج ، یک تکه نان سبوسدار با یک لیوان چای و نصف قاشق عسل

رژیم لاغری , رژیم لاغری یک ماهه , رژیم لاغری سریع

نکاتی مهم در مورد رژیم لاغری

روزی یک مولتی ویتامین مصرف کنید

حدالامکان از پنیر محلی کم نمک استفاده شود

این رژیم 20 روزه است یعنی 3 بار تکرار شود و دو روز گرسنگی هم به آن اضافه می شود

اگر درست دستورات این رژیم لاغری را اجرا کنید کاهش وزنی بین 12 تا 15 حاصل می شود

بعد از این رژیم همه مواد غذایی را با رعایت اعتدال مصرف کنید و اگر خواستید بعد از یک ماه دوباره رژیم بگیرید

دقت کنید روزی یک ساعت پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید

ویژگی های رژیم غذایی خوب

رژیم غذایی خوب باید 10 درصدش چربی باشد و 15 تا 20 درصد پروتئین  و بین 70 تا 75 درصد ان را کربوهیدرات و سبزیجات تشکیل دهد

نکاتی عمومی درباره لاغری

به مدت سه تا چهار روز ، هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر  بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید

1-قبل از این که یک بسته چیپس را باز کنید، یک لیوان آب بنوشید. بعضی اوقات، مردم تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند. شما ممکن است با اینکه فقط به یک لیوان آب خنک نیاز داشته باشید، کالری‌های اضافی را وارد سیستم خود کنید. اگر نوشیدن آب مشکل شما را حل نمی‌کند، سعی کنید از نوشیدنی‌های دیگر همانند چای سبز و موارد مشابه بدون کالری استفاده کنید.

2-غذا خوردن بدون فکر اغلب بعد از شام اتفاق می‌افتد، زمانی که شما در نهایت می‌توانید راحت نشسته و استراحت کنید.  مصرف تنقلات جلوی تلویزیون، یکی از راحت‌ترین راه‌های خارج کردن رژیم شما از مسیر خود است. یا از رفتن به آشپزخانه بعد از یک ساعت خاص خودداری کنید، و یا اینکه خود را محدود به استفاده از تنقلات کم کالری همانند بستنی کم چرب و یا ذرت بو داده بدون روغن کنید.

3-بجای اینکه غذاهای مورد علاقه خود را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف کنید، کمتر خرید کنید. به جای اینکه یک بسته پیراشکی گرم و شکلاتی تهیه کنید، خود را به خرید یک عدد محدود کنید. شما می‌توانید همیشه از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید، صرفاً لازم است که میانه رو باشید.

4-اگر شما کمتر از میزانی که کالری می‌سوزانید، کالری وارد بدن خود کنید، کاهش وزن پیدا خواهید کرد. ولی مقابله با گرسنگی دائمی می‌تواند کار سختی باشد. مطالعات حاکی این است که افرادی که روزی 4 یا 5 بار غذا می‌خورند، راحت تر می‌توانند وزن خود را کنترل کنند. پزشکان پیشنهاد می‌کنند کالری روزانه خود را بین چند وعده و میان وعده تقسیم کرده و زمان آن‌ها را قبل از شام برنامه‌ریزی کنید. شام باید آخرین وعده غذایی باشد که شما مصرف می‌کنید.

5-پروتئین بهترین غذا برای سیر کردن شما است. پروتئین از کربوهیدرات و روغن‌ها سیرکننده تر بوده و شما را برای مدت بیشتری سیر نگاه می‌دارد. بعلاوه، پروتئین حجم ماهیچه‌ای را حفظ کرده و چربی سوزی را تقویت می‌کند. پس حتماً از پروتئین‌های مفید همانند پروتئین‌های دریایی، گوشت کم چربی، سفیده تخم‌مرغ، ماست، پنیر، سویا، مغزهای گیاهی و لوبیاها در غذاها و میان وعده‌های خود استفاده کنید.

6-از ادویه‌ها و یا فلفل‌ها برای دادن طعمی خاص به غذا که باعث ایجاد حس سیری در شما می‌شود استفاده کنید. غذاهایی که از ادویه سرشار هستند، بیشتر پرزهای چشایی شما را تحریک کرده، بنابراین شما کمتر غذا خواهید خورد. اگر می‌خواهید غذایی شیرین بخورید، از ادویه‌ای همانند دارچین که شیرینی طبیعی خاصی دارد و کار سوزاندن قند در بدن را تقویت می‌کند می‌توانید استفاده کنید.

7-داشتن تنقلات آماده و غذاهایی که خیلی سریع آماده می‌شوند می‌تواند موفقیت شما را تضمین کنند. در صورتی که از این غذاها و تنقلات در کنار خود داشته باشید، احتمالاً نیاز کمتری برای خرید پیتزا و غذاهای پرکالری در خود احساس خواهید کرد.

8-به راحتی با کم کردن مصرف نوشابه‌های قندی و مصرف بیشتر میوه‌ها و سبزی‌ها، می‌توانید سایز شلوار خود را کمتر از یک سال پایین آورید. با کم کردن میزان مصرف نشاسته و افزایش میزان سبزی‌ها و میوه‌ها می‌توانید بین 100 تا 200 کالری از هر وعده غذایی کاهش دهید.

9-شاید به نظر برسد که کنار گذاشتن صبحانه و در نتیجه کاهش وزن پیدا کردن به خاطر گرسنگی، یک برد عالی برای شما در رژیم لاغری‌تان باشد. ولی مطالعات نتیجه‌ای خلاف این را نشان می‌دهند. صبحانه نخوردن می‌تواند شما را در بقیه روز گرسنه‌تر کرده و باعث شود که زمان ناهار و شام بیشتر غذا بخورید. برای کاهش وزن، و پایین نگاه داشتن آن، همیشه زمانی را  برای خوردن یک صبحانه سالم و کامل اختصاص دهید.

10-فیبر به هضم غذا کمک کرده، جلوی یبوست را گرفته و کلسترول را پایین می‌آورد، و البته به شما کمک می‌کند که کاهش وزن پیدا کنید. خیلی از افراد، کمتر از مقداری که به فیبر نیاز دارند آن را دریافت می‌کنند. برای استفاده از مزایای فیبر، خیلی از خانم‌ها باید حدود 25 گرم ، و آقایان حدود 38 گرم فیبر در طول روز مصرف کنند. منابع خوب فیبر سوپ جو، لوبیاها، غذاهایی که با غلات  سبوس‌دار درست می‌شوند، و بسیاری از میوه‌ها و سبزی‌ها می‌باشد.

11-اگر در قفسه‌ها چیپس، و در یخچال بستنی نگهداری می‌کنید، به احتمال زیاد برنامه کاهش وزن خود را بیشتر از میزانی که لازم است سخت می‌کنید. با خالی کردن قفسه‌ها و یخچال از غذاهای چاق‌کننده، وسوسه‌ها را کم کنید. آیا می‌خواهید چیپس یا بستنی بخورید؟ کاری کنید که لازم باشد برای تهیه آن‌ها حتماً از خانه خارج‌شده و آن را تهیه کنید.

12-اگر شما در حال کاهش وزن هستید، ولی سرعت آن کمتر از حدی است که امیدوار بودید، امید خود را از دست ندهید. کاهش وزن، مثل اضافه کردن وزن، زمانی می‌برد. متخصصین پیشنهاد می‌کنند که در برنامه کاهش وزن، هدف معقولی همانند نیم تا یک کیلو در هفته را برای خود تنظیم کنید. اگر توقعات خود را خیلی بالا تنظیم کنید، در صورتی که به هدفی که مدنظر دارید نرسید، ممکن است به طور کل از برنامه خود دست بکشید.

13-افرادی که به طور منظم خود را وزن می‌کنند، معمولاً در برنامه کاهش وزن موفق تر هستند. البته خیلی از متخصصین پیشنهاد می‌کنند که خود را یک‌بار در هفته وزن کرده و هر روز این کار را انجام ندهید. البته بهتر است برای وزن کردن، روزی خاص، و ساعتی خاص، و لباسی خاص و ترازویی خاص استفاده کنید.

14-زمانی که شما کمبود خواب داشته باشید، بدن شما هورمون گرلین که تولیدکننده اشتها است را بیشتر تولید کرده و هورمون لپتین که به شما اعلام می‌کند سیر هستید را کمتر ترشح می‌کند. خوابیدن به میزان کافی، باعث می‌شود خستگی شما رفع شده و احساس نیاز به تغذیه اضافی برای دریافت انرژی در خود حس نکنید.

15-بهترین رژیم ، رژیمی است که در آن، شما بیشتر میوه می‌خورید، نه کمتر. اگر شما زیاد میوه و سبزی‌ها بخورید، خیلی احساس گرسنگی نخواهید کرد به علت اینکه این مواد مغذی، سرشار از فیبر و آب هستند که به شما احساس سیری می‌دهند. میان وعده، در صورتی که شما چیزی درستی را برای خوردن انتخاب کنید، می‌تواند چیز خوبی باشد.

16-دفعه بعدی که خواستند یک میان وعده چاق‌کننده بخورید، بجای آن یک آدامس بدون شکر استفاده کنید. جویدن آدامس می‌تواند باعث خوش بو شدن نفس شده و گرسنگی شما را کنترل کند. همچنین می‌تواند تمایل به خوردن میان وعده را کم کرده و به کاهش وزن کمک کند (البته مراقب باشید که سوربیتولی که در برخی از آدامس‌های کم کالری یافت می‌شود، ممکن است در برخی افراد اثر ملینی داشته باشد). اگرچه آدامس می‌تواند به شما کمک کند که کمتر غذا بخورید، ولی این به این معنی نخواهد بود که شما می‌توانید از سیستم غذاهای خوب خود نیز دست بکشید. رژیم خوب و ورزش هنوز مهم هستند.

17-یک خودکار و کاغذ ساده می‌توانند به طور اعجاب آمیزی کاهش وزن شما را تقویت کنند. مطالعات نشان می‌دهد که کار نوشتن چیزهایی که می‌خورید و می‌نوشید، باعث می‌شود که شما نسبت چیزی که می‌خورید، زمان غذا خوردن، و مقدار غذا خوردن خود، هوشیاری بیشتری کسب کرده و در نهایت کالری کمتری وارد بدن خود کنید. در یکی از مطالعات، نتایج به دست آمده نشان داد که افرادی که در شش روز هفته دفترچه غذایی خود را تکمیل می‌کردند، دو برابر افراد دیگر کاهش وزن پیدا کرده بودند.

18-شما این ماه دو و نیم کیلو وزن کم کردید و  هر روز پیاده‌روی داشتید؟ وقت جشن گرفتن است! تشویق موفقیت در کاهش وزن واقعاً می‌تواند باعث ایجاد موفقیت بیشتری شود، پس در موفقیت‌های خود شاد باشید. برای جایزه دادن به خود، می‌توانید یک CD موسیقی بخرید، به سینما بروید، و جایزه‌ای برای قدم بعدی خود تعیین کنید. فقط مراقب باشید با یک پیتزای بزرگ و نوشابه قندی موفقیت خود را جشن نگیرید.

19-کمک گرفتن می‌تواند برای رسیدن به اهداف کاهش وزن، به شما یاری رساند. پس خانواده و دوستان خود را از تلاشتان برای به دست آوردن یک زندگی سالم مطلع سازید. شاید آن‌ها نیز در تمرینات، تغذیه مناسب و کاهش وزن با شما همراهی کردند. زمانی که احساس می‌کنید که دیگر نمی‌توانید، آن‌ها به  شما کمک کرده و شما را تشویق می‌کنند و باعث می‌شوند کل این تجربه برای شما راحت تر شود.

منبع

زیباتن

رژیم لاغری , رژیم لاغری یک ماهه , رژیم لاغری سریع

  • جهان مرندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی